Anna

Alla inlägg under februari 2011

Av Anna - 15 februari 2011 09:44

Varför kunde du inte bara förstå att jag är ledsen.

Du är 1 år äldre än mig. Vi går inte i samma skola. Men du kunde anstränga dig lite för min skull. Jag höll kontakten hela tiden. Du glömde bort mig. Jag trodde att du skulle ringa mig. Men min telefon förblev tyst. Jag vet inte varför. Har jag varit en dålig flickvän? Säg det då. För jag tänker på dig. Varje dag, varje natt. Dig, mig, vi 2. Tillsammans. Och jag önskar att du kunde förstå att jag aldrig menat dig något illa. Men tydligen har du bestämt dig för att jag är förra säsongens kap. Precis som den där YSL väskan alla ville ha. Den var slut överallt, och folk bokstavligen slogs för att få den. Men nu ligger den i soptunnan, påväg att brännas och sedan aldrig mer existera. Precis som jag. Förra säsongen flickvän. Som har gått ut. Påväg till ödet. Usch, du borde förstå att jag finns här för dig. Och jag vill att du finns här för mig. Jag vet att du vet. 

Att jag älskar dig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards